Focus op functie
Door te starten met functionaliteit, word je niet afgeleid door mooie plaatjes. Hierdoor werkt je site straks intuïtief!
Diensten
Wat is de beste opbouw voor jouw website? Die vraag en vele anderen beantwoorden we bij het vertalen van jouw website strategie.
Websites in beheer
Gemiddelde klantbeoordeling
Creatieve strategen
Jaar ervaring
Bij het bouwen van een maatwerk website, zoals een corporate website, contentplatform, of werken-bij-website, is het belangrijk om te weten wat het doel is. Daarom beginnen we het ontwikkelproces met het helder krijgen van jouw bedrijfs- en website strategie. Het doel van deze fase is dat je zoveel mogelijk informatie met ons deelt over doelstellingen en doelgroep, maar ook over gewenste uitstraling en functionaliteiten. Hierdoor kunnen onze strategen de beste vertaling maken naar concrete wireframes en prototypes, zodat jouw site doet waarvoor hij bedoeld is!
Om jouw website strategie op een goede manier te kunnen vertalen naar jouw website, stellen we je verschillende vragen. De antwoorden geven ons een goed beeld van jouw wensen. Qua vragen kun je denken aan:
Hoe meer jij ons vertelt, hoe beter wij de vertaling van jouw strategie kunnen maken in de vorm van wireframes.
Door te starten met functionaliteit, word je niet afgeleid door mooie plaatjes. Hierdoor werkt je site straks intuïtief!
Door vooraf na te denken over je wensen en eisen, ontwikkelen we direct het juiste. Dat scheelt later in het proces tijd.
Door vooraf na te denken over je wensen en eisen, ontwikkelen we direct het juiste. Dat scheelt later in het proces tijd.
Door vooraf goed na te denken over de opzet van je website, bouwen we een site die klaar is voor de toekomst.
Allereerst hebben wij zoveel mogelijk informatie nodig. Wat voor jou vanzelfsprekend is, moeten wij weten. En het liefst nog meer. Daarom starten we met twee gezamenlijke sessies: een kick-off en een brainstorm. Soms plannen we ook de feedbackronde in als gezamenlijke sessie, zodat we samen nog beter op de details van jouw website strategie kunnen inzoomen.
Tijdens deze fase stellen we zoveel mogelijk vragen. Aan jou, maar ook aan andere stakeholders binnen óf buiten je organisatie. We snappen dat jouw website voor veel belanghebbenden belangrijk is. Daarom nemen we hen actief mee en luisteren we naar ieders wensen. Van directeur tot contentredacteur. Zo krijgen wij een compleet beeld van ieders wensen en creëer je bovendien direct draagvlak voor de keuzes die we samen maken voor jouw website.
Het eindproduct van de strategiefase is een serie wireframes. Dat zijn blauwdrukken voor jouw nieuwe website, waarin de werking van jouw site, pagina’s en blokken is vastgelegd. Puur op functionaliteit. Deze wireframes vormen de basis voor de volgende fase in ons ontwikkeltraject: het design.
Wie denkt dat het vertalen van een website strategie naar wireframes veel tijd kost, zit er helemaal naast. Gemiddeld ronden we deze fase in één maand tijd af. De tijd die het kost om het fundament van jouw website te bepalen, winnen we vervolgens ruimschoots terug, omdat we je website efficiënter kunnen ontwerpen en ontwikkelen. Gestructureerde wireframes op basis van jouw website strategie wÃnnen dus eerder tijd, dan dat ze tijd kósten
Samen één team om jouw website te bouwen of verbeteren. Maar er is meer. We willen niet alleen de beste zijn in het vak, we vinden het minstens zo belangrijk om maatschappelijke waarde te creëren. Oftewel impact, op onze opdrachtgevers, onze medewerkers en onze omgeving.
Kan jouw website wel een boost gebruiken en zoek je een bureau dat verder kijkt dan ‘gewoon websites maken’? Stop met zoeken en maak kennis met Stuurlui en zijn bemanning.
"*" geeft vereiste velden aan