Remco
DevOps
Meten is weten
Stap 1 in het verkrijgen van inzicht in het gebruik van je website is het verzamelen van data. Dat kan heel eenvoudig zijn en zich vooral focussen op de basis statistieken. Het kan ook complex en maatwerk zijn. Bijvoorbeeld om hele marketing funnels inzichtelijk te maken die precies laten zien vanuit waar een bezoeker op de website kwam en wat de impact daarvan op de conversie is.
Het verzamelen van data kan op verschillende manier. Wij werken voornamelijk met Google Analytics (GA4) en Matomo. Beide zetten wij in voor opdrachtgevers. Daarnaast is er een keuze te maken tussen client-side tracking en server-side tracking. Ook hierin adviseren en ondersteunen wij.
Website statistieken meten is één, maar zonder goede interface om de statistieken in te zien is er weinig meerwaarde. Onze specialisten kunnen samen met jou custom dashboards opzetten om ervoor te zorgen dat je op ieder moment precies die data in kunt zien die je nodig hebt. We gebruiken Looker Studio voor het opzetten van custom dashboards.
Wij zijn je technisch partner, jij bent in de lead voor de marketingstrategie en campagnes. Wij weten echter dat het in de praktijk niet zo zwart/wit is. Je hebt elkaar nodig om samen stapsgewijs tot de juiste inzichten te komen. Onze analytics specialisten weten dit als geen ander. We werken regelmatig samen met marketingteams van klanten of juist met externe marketingbureaus om zo tot het beste eindresultaat te komen.
DevOps
Business Developer
"*" geeft vereiste velden aan