Strategie
Wij vertalen jouw ideeën naar een online concept. Dat kan een website zijn maar het kan net zo goed een webshop, mijn-omgeving, interactieve kaart of formulier zijn. We vragen door tot we jouw doelstellingen en de verwachtingen van de doelgroep concreet hebben en vertalen dit dan zo snel mogelijk naar wireframes of prototypes.
Het doel van de strategische fase
Het doel van deze fase is dat jullie zoveel mogelijk informatie delen met onze strategen. Van doelgroepen, tot doelstellingen, voorbeeldwebsites, analytics inzicht van de huidige site, en ga zo maar door. We bespreken al deze informatie en leggen de link naar de nieuwe website. Hoe moet e.e.a. functioneel gaan werken? Welke content moeten we allemaal een plek gaan geven? Gaan we informatie inladen uit externe systemen? Met al deze informatie gaat onze strateeg vervolgens aan de slag met de wireframes. In deze ‘schetsen’ wordt de layout van de nieuwe website zichtbaar.
Een greep uit onze klanten
Output van de strategische fase
Tijdens deze strategiefase is het belangrijk om draagvlak voor de nieuwe website te creëren. Het is de fase waarin de voor jullie belangrijke stakeholders gehoord moeten worden en meegenomen moeten worden in de keuzes die we maken. Met de kickoff, brainstorm en nog een extra feedbackronde komen we samen tot een blauwdruk voor de nieuwe website. De output van deze fase zijn de wireframes.
Benieuwd naar wat wij voor je kunnen doen?
Bezoek ons
Campus werkspoorNijverheidsweg 16A
3534 AM, Utrecht