Ons werk

Company website voor de Action

Ondersteunende afbeelding voor case Action
Corporate High traffic

Action is Europa’s snelst groeiende non-food discounter. Voor hun hernieuwde internationale company website was het communicatieteam van de Action op zoek naar een bureau dat met een uitdagende planning en in samenwerking met hun interne UX en IT teams een company website kon realiseren.

Centraal platform voor communicatie

Een belangrijk doel van deze nieuwe company website was om stakeholders regelmatiger van corporate nieuws updates te voorzien. Daarnaast was het essentieel dat het duurzaamheidsprogramma en het verhaal van Action een prominente plek kregen op de website. Tegelijkertijd was het van belang dat de site door ons ontworpen werd in hun huisstijl. Om dit te realiseren waren er gedurende het traject korte lijnen tussen onze designer en het UX team.

Action website beveiliging

Het uiteindelijke resultaat is door een externe partij onderworpen aan een PEN test om ervoor te zorgen dat de site voldoet aan de strenge beveiligingseisen van de Action. Beveiliging is een essentieel aspect voor elke website, vooral voor een groot bedrijf zoals Action. We begrijpen het belang van het waarborgen van de privacy en bescherming van gegevens van de klanten.

Door de PEN test uit te voeren, hebben we ervoor gezorgd dat alle beveiligingsrisico’s geïdentificeerd en aangepakt werden voordat de website live ging. Het resultaat was een veilige en betrouwbare website die voldeed aan de hoge normen van Action op het gebied van beveiliging.

Snelle doorlooptijd

Wij zijn trots om te kunnen vermelden dat company.action.com binnen 6 weken na akkoord op de offerte gelanceerd is. De samenwerking met de verschillende teams van Action verliep vlekkeloos en leverde veel positieve energie op. We werkten nauw samen met het communicatieteam, het UX-team en het IT-team van Action om ervoor te zorgen dat de website binnen de gestelde tijdlijnen en met de gewenste functionaliteiten werd gelanceerd. Het vermogen om efficiënt te communiceren en samen te werken heeft bijgedragen aan het succesvol afronden van het project binnen een korte doorlooptijd.

Bekijk de website hier!

“Voor de ontwikkeling van de nieuwe company website van Action waren we op zoek naar een partij die in korte tijd een goede basis voor de website neer kon zetten met onze visual identity daarin verwerkt. Stuurlui bleek hierin een hele goede partner en we hebben dan ook in 6 weken tijd een WordPress website laten bouwen. Wij zijn erg tevreden over de samenwerking en blij met het eindresultaat om vervolgens de website zelf gemakkelijk verder uit te kunnen bouwen.”

Lynnet Ligthart - Project Manager External Communications van Action
116 klanten beoordelen Stuurlui gemiddeld met een 4.8/5

Bemanning die aan dit project werkt

Marcel van Ginkel Strateeg
Bezoek medewerker pagina
Hans Oorschot COO
Bezoek medewerker pagina
Karin Pieterson Lead support
Bezoek medewerker pagina
Harro Koevoets Designer
Bezoek medewerker pagina
Bob van de Leur Senior developer
Bezoek medewerker pagina
Bob Heinen Senior support engineer
Bezoek medewerker pagina
Thomas Kroese CEO
Bezoek medewerker pagina

Gerelateerde projecten

Nieuwe brandweer website(s)
Brandweer

Nieuwe brandweer website(s)

Read more about this project
Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress
Strukton

Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress

Read more about this project
Thomas Kroese CEO

Benieuwd naar wat wij voor je kunnen doen?

Bezoek ons

Campus werkspoor
Nijverheidsweg 16A
3534 AM, Utrecht

Stel een vraag

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.