Company website voor de Action
Action is Europa’s snelst groeiende non-food discounter. Voor hun hernieuwde internationale company website was het communicatieteam van Action op zoek naar een bureau dat met een uitdagende planning en in samenwerking met hun interne UX en IT teams een company website kon realiseren.
Centraal platform voor communicatie
Een belangrijk doel van deze nieuwe company website was om stakeholders regelmatiger van corporate nieuws updates te voorzien. Daarnaast was het essentieel dat het duurzaamheidsprogramma en het verhaal van Action een prominente plek kregen op de website. Tegelijkertijd was het van belang dat de site door ons ontworpen werd in Action’s huisstijl. Om dit te realiseren waren er gedurende het traject korte lijnen tussen onze designer en het UX team van Action.
Security
Het uiteindelijke resultaat is door een externe partij onderheven aan een PEN test om ervoor te zorgen dat de site voldoet aan de strenge beveiligingseisen van de Action.
Snelle doorlooptijd
Wij zijn trots om te kunnen vermelden dat company.action.com binnen 6 weken na akkoord op de offerte gelanceerd is. De samenwerking met de verschillende teams van Action verliep vlekkeloos en leverde veel positieve energie op.
“Voor de ontwikkeling van de nieuwe company website van Action waren we op zoek naar een partij die in korte tijd een goede basis voor de website neer kon zetten met onze visual identity daarin verwerkt. Stuurlui bleek hierin een hele goede partner en we hebben dan ook in 6 weken tijd een WordPress website laten bouwen. Wij zijn erg tevreden over de samenwerking en blij met het eindresultaat om vervolgens de website zelf gemakkelijk verder uit te kunnen bouwen.”
Gerelateerde projecten
Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress
Benieuwd naar wat wij voor je kunnen doen?
Bezoek ons
Campus werkspoorNijverheidsweg 16A
3534 AM, Utrecht