Ons werk

Nieuwe corporate website Kwekkeboom Oven & Airfryer

Kwekkeboom borrelplank
Corporate Product

Inclusief 360°
draaiende bitterbal

Kwekkeboom Oven & Airfryer (hierna Kwekkeboom) is hét merk voor ambachtelijk bereide en vooral heerlijk krokante ovensnacks! Kwekkeboom is veel bezig met innovatie. Denk aan de Old Amsterdam bitterbal en de Black Angus kroket. Kwekkeboom en Digital Wizards benaderde Stuurlui met de vraag of wij een nieuwe marketing website konden realiseren waarop zij hun doelgroep kunnen informeren, inspireren en vooral het water in de mond kunnen doen lopen.

Doelstelling

Voor een webshop of een werkenbij website is de doelstelling vaak duidelijk: conversies. Echter, wat is het doel van de website van een premium consumentenmerk waar de aankoopbeslissing hoofdzakelijk in de winkel wordt gemaakt? In geval van Kwekkeboom zijn er meerdere doelstellingen geïdentificeerd.

Zo is er een informerende taak richting de bezoeker over bijvoorbeeld assortiment, ingrediënten, bereidingswijze en verkooppunten. Daarnaast moest de website weer aan gaan sluiten op de andere online marketing inspanningen en Kwekkeboom ondersteunen in de branding strategie. Ook is er een zoekwoordenonderzoek ten behoeve van SEO optimalisatie uitgevoerd en er is geholpen met de inrichting van Google Analytics. Zo kunnen er doelstellingen geformuleerd worden over bezoekersaantallen, aantal bekeken pagina’s, vindbaarheid in Google, verkeer via campagnes, enz.

De website is een spin in het web van verschillende online marketing activiteiten geworden en biedt Kwekkeboom de kans om meer inzicht te krijgen in de resultaten en waar nodig bij te sturen.

Ambacht

Onze designer realiseerde een volledig maatwerk ontwerp waarin het ambacht en de hoge kwaliteit van Kwekkeboom centraal staan. We vertaalden het corporate brand book naar een gebruiksvriendelijk website en bedachten een 360 graden draaiende bitterbal. Bezoekers kunnen voor enkele specials in het assortiment een bitterbal in 360 bekijken en ronddraaien voor de ultieme online productbeleving!

Content

De kracht van de website zit hem niet enkel in het ontwerp of de techniek. Een belangrijk element is de content. Kwekkeboom heeft geïnvesteerd in fotografie, video en teksten. De beelden zijn erg sfeerbepalend in de website en de tekst is niet alleen in de juiste ‘tone of voice’, hij draagt ook bij aan de SEO prestaties van de website.

Bemanning die aan dit project heeft gewerkt

Hans Oorschot Founding partner & strateeg
Bezoek medewerker pagina
Minke Kroon Projectmanager
Bezoek medewerker pagina
Paul de Cocq Developer
Bezoek medewerker pagina
Dave van Rooijen Support manager
Bezoek medewerker pagina
Thomas Kroese Founding partner & business development
Bezoek medewerker pagina
Chris van den Broek Designer
Bezoek medewerker pagina
Sjoerd Kuipers Founding partner & online marketeer
Bezoek medewerker pagina
Huub Krauth Lead developer
Bezoek medewerker pagina

Digital Wizards heeft samen met Stuurlui de nieuwe website van Kwekkeboom opgeleverd. Na een uitgebreide voorselectie (10 WP-bureaus) is Stuurlui geselecteerd en ze hebben de verwachtingen meer dan waargemaakt.

Stuurlui werkt snel en procesmatig, waardoor je goed weet waar je aan toe bent. Wel zo fijn met een strakke deadline!

Hans Boersma - Consultant van Digital Wizards
107 klanten beoordelen Stuurlui gemiddeld met een 4.8/5

Gerelateerde projecten

Technisch partner Clean Nutrition
Clean Nutrition

Technisch partner Clean Nutrition

Read more about this project
Website partner Miele
Miele

Website partner Miele

Read more about this project
Sjoerd Kuipers Founding partner & online marketeer

Benieuwd naar wat wij voor je kunnen doen?

Bezoek ons

Campus werkspoor
Nijverheidsweg 16A
3534 AM, Utrecht

Stel een vraag