Ons werk

THERME en ZARQA Merkenwebsites met elk een eigen look

THERME & ZARQA Business case Featured foto
Content platform Corporate

Remark Groep is het bedrijf achter verschillende bekende merken op gebied van gezondheid en huidverzorging. Voor de merken ZARQA en THERME ontwikkelden wij de merkenwebsites vanuit een multisite, die elk de unieke elementen van het merk uitstralen én dienen als marketinginstrument voor extra verkoop in de winkel.

Nieuwe branding

De eerste site die we ontwikkelden was voor THERME. Het merk onderging een complete rebranding, waarbij onder andere de verpakkingen een compleet nieuwe look kregen. De wens was om deze nieuwe stijl ook door te voeren in de nieuwe WordPress website. De inkttekeningen op de productverpakking vormden een fantastische basis om voor iedere productpagina een lijntekeningen te animeren, waardoor het beeldmerk zich vormt terwijl de pagina laadt.  

THERME Website

Waardevolle informatie door effectieve huidtest

Toen de site van THERME stond, was huidverzorgingsmerk ZARQA aan de beurt. Een van de wensen was een huidtest die consumenten kunnen invullen om te bepalen welke producten geschikt zijn voor hun huidtype. Het helpt klanten kiezen in het uitgebreide assortiment en dient bovendien als lead generator voor de marketeers van ZARQA, omdat e-mailadressen tijdens de test worden verzameld, in combinatie met de informatie over het huidtype van de klant. Hierdoor is Remark Groep in staat om gerichte campagnes te creëren. 

Samen met Remark Groep verbeterden we de flow van de bestaande huidtest, zodat klanten de juiste productadviezen krijgen en hiermee gericht naar de winkel kunnen. 

ZARQA Website

Store locator

Een andere wens voor de website van ZARQA, was een winkelzoeker. Omdat Remark Groep zelf geen producten verkoopt, wilden ze de verkooppunten duidelijk zichtbaar maken op de website. We ontwikkelden hiervoor een store locator en importeerden de honderden winkels in Nederland, zodat consumenten eenvoudig hun dichtstbijzijnde winkel kunnen vinden.

Verkooppunten

Goed resultaat, goede support

Linn Linsen, online marketing manager voor Remark Group en voor de ontwikkeling van beide sites ons contactpersoon:

We zijn heel blij met het eindresultaat. We hebben nu de mogelijkheid om alles in WordPress zelf te beheren, wat in ons oude cms niet mogelijk was. Dat werkt heel fijn. Daarnaast zien we dat de nieuwe sites goed bezocht worden, dat mensen goed doorklikken en dat pagina’s langer bezocht worden. Vanuit de huidtest zien we bovendien dat er meer dan op de oude site wordt doorgeklikt naar retailers. Naast het mooie eindresultaat, zijn we ook heel blij met de support van Stuurlui. Als je een vraag hebt zijn ze altijd bereid om even iets te laten zien en ze reageren bovendien heel snel, vaak al binnen een kwartier of half uurtje.”

Bemanning die aan dit project heeft gewerkt

Karin Pieterson Lead support
Bezoek medewerker pagina
Iwin van de Kamp Lead developer
Bezoek medewerker pagina
Daan van Lingen Developer
Bezoek medewerker pagina
Chris van den Broek Senior designer
Bezoek medewerker pagina
Sjoerd Kuipers CCO
Bezoek medewerker pagina
Sjoerd Kuipers CCO

Interesse in een samenwerking?

Bezoek ons

Campus werkspoor
Nijverheidsweg 16G
3534 AM, Utrecht

Stel een vraag

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.