Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

Vernieuwde online positionering voor Tolk- en Vertaalcentrum Nederland

tvcn foto website 2.0

Elkaar laten begrijpen! Dit doet TVcN al 42 jaar met haar professionele tolken. Telefonisch, op locatie en per video zijn de tolken en cultuurspecialisten inzetbaar, en dat in elke branche. Het gemeenteloket, het ziekenhuis, justitie, internationale congressen- en de overheid. Met 1500 tolken in 199 talen en culturen kunnen de relaties van TVcN hun cliënten weer begrijpen.

TVcN vroeg Stuurlui om haar nieuwe website te bouwen. Dit hebben we in de volgende fases opgepakt:

Strategie & wireframes

Wireframes en prototypes gebruiken we om een briefing zo snel mogelijk om te zetten in plaatjes. Met TVcN hebben we in het begin van het traject tweemaal een zeer uitgebreide strategische sessie gehad over de online positionering van TVcN. Tijdens deze sessies kwamen zaken als doelstelling, doelgroepen, onderscheidend vermogen etc. uitgebreid aan bod. Wat heel erg heeft geholpen aan het begin van dit traject is dat er vanuit verschillende expertises mensen van TVcN aan tafel zaten. O.a. uit de account, sales, marketing en innovatie teams. Doordat alle meningen uit de organisatie direct werden meegenomen, liep het proces gestroomlijnd.

Design

Omdat de propositie van TVcN is om taalbarrières te doorbreken, hebben we hiermee zoveel mogelijk rekening gehouden bij het design. Zo hebben we specifieke illustraties gekozen om de taalbarrière te doorbreken. Illustraties die men overal ter wereld begrijpt. Ook hebben we met speciaal afgeronde vormen op de afbeeldingen gewerkt zodat deze aansluiten bij de huisstijl van TVcN. Om dit op alle apparaten goed te tonen hebben we dit met responsive SVG maskers gewerkt.

Development

Onze developers hebben de website vanuit Zurb Foundation 6 opgebouwd. Dit geeft TVcN op de lange termijn erg veel vrijheid om elementen toe te voegen of te verwijderen. Een aantal functionaliteiten die bij dit project zijn ingebouwd, zijn de volgende:

  • Een automatische koppeling met MailChimp waarbij mensen die zich inschrijven voor de nieuwsbrief op basis van een categorie direct in de juiste mailinglijst terecht komen.
  • TVcN had de vraag of er per product een andere medewerker aan het formulier gekoppeld kon worden om de website zo persoonlijk te maken en om ervoor te zorgen dat potentiële klanten direct bij de juiste medewerker uitkwamen. Dit hebben we voor ze gebouwd. Check hieronder de afbeeldingen (link) voor meer info.

Na afloop van dit project hebben we in 2-3 weken voor de innovatie tak van TVcN nog een website gebouwd: TVcN Labs.

Afronding

Na livegang is TVcN over gegaan naar onze support desk. Hier vragen ze regelmatig advies aan Dave over wijzigingen aan de website. Na afronding van het project schreef TVcN op Google de volgende review over ons:

“Hele goede service van begin tot eind. Een bureau wat echt met je meedenkt en snapt waar je behoefte aan hebt. Zeker een aanrader.”

Vanuit beide kanten, een geslaagde samenwerking!

Ben je benieuwd of Stuurlui jou kan helpen?

Sjoerd Kuipers

Founding partner & online marketeer
Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

Bezoek ons

Campus Werkspoor
Nijverheidsweg 16
3534 AM, Utrecht