Goed dat je hier bent

Hoe kunnen we je helpen?

Ben je klant bij ons en op zoek naar support? Dan ben je op de juiste plek. Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt om met ons in contact te komen of zelf het antwoord op je vraag te vinden.

Maak een ticket aan

Maak direct in ons support portal een ticket aan. Blijf via het portal op de hoogte van alle lopende tickets.

Maak een ticket aan

FAQ & begrippen

Helpdesk

Sommige vragen krijgen we vaker. De meestgestelde over algemene zaken, hebben we verzameld en beantwoord op onze helpdesk. Daarnaast hebben we een begrippenlijst opgesteld, om je te helpen bij het jargon dat bij WordPress ontwikkeling gebruikt wordt.

Bekijk de veelgestelde vragen
Bekijk de begrippenlijst

Statuspagina

24/7 monitoring

Op onze statuspagina zie je real time of onze servers en supportsystemen online zijn, of momenteel een storing hebben. Is er een storing? Dan zijn we al bezig om het op te lossen. Onze servers worden namelijk 24/7 gemonitord.

Naar de statuspagina

Support portal

We vinden het belangrijk om overzicht te bieden. Of je nu de bakker op de hoek bent, of een grote corporate met een flink contentteam. In ons klantportaal vind je alle supportverzoeken van jouw organisatie. Je ziet allereerst je eigen tickets, maar kan ook de organisatietickets inzien. Via het klantportaal dien je als bestaande klant ook eenvoudig een nieuwe supportvraag in.

Naar het support portal

 

Website hosting

Klanttevredenheid

Een 10, voor minder doen we het niet!

Wij willen het meest klantvriendelijke webbureau van Nederland zijn. Hier zetten we ons iedere dag voor in. We sturen jou als klant zo nu en dan korte enquetes waarin we je vragen naar je mening over onze dienstverlening. Zo leren we continu bij en monitoren we of we ook daadwerkelijk met een 10 beoordeeld worden.

Stuurlui WordPress support engineers

Feedback en klachten

Ondanks al onze inspanningen kan het zijn dat er iets fout gaat en dat je ontevreden bent. Als dat zo is horen we dat ook heel graag. Dit kun je uiteraard laten weten via je vaste contactpersonen, of aan ons supportteam. We gaan dan hard aan het werk om je klacht zo snel en goed mogelijk op te pakken.