Hoe kunnen we je helpen?
Inzicht in lopende tickets
In ons klantportaal vind je alle supportverzoeken van jouw organisatie. Je ziet allereerst je eigen tickets, maar kan ook de organisatietickets inzien. Via het klantportaal dien je als bestaande klant ook eenvoudig een nieuwe supportvraag in.
Antwoord op jouw vragen
Sommige vragen krijgen we vaker. De meestgestelde over algemene zaken, hebben we verzameld en beantwoord op onze helpdesk. Daarnaast hebben we een begrippenlijst opgesteld, om je te helpen bij het jargon dat bij WordPress ontwikkeling gebruikt wordt.
Is er een storing?
Op onze statuspagina zie je real time of onze servers en supportsystemen online zijn, of momenteel een storing hebben. Is er een storing? Dan zijn we al bezig om het op te lossen. Onze managed servers worden namelijk 24/7 gemonitord. Geen storing te zien, maar toch problemen met de bereikbaarheid van je site? Meld dit dan bij support.
Andere vraag?
We helpen je graag met al je vragen. Hieronder vind je onze algemene contactgegevens. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur. Liever niet bellen? Stuur dan een mail, of laat een ticket achter!
Mail support
Mail je voor 16:00? Dezelfde dag nog een inhoudelijk antwoord!
Stuur een mail
Stuur een mail