Onze kernwaarden

We zijn een ambitieus bureau en zijn continu op zoek naar goede mensen om met ons mee te groeien. We hebben de kernwaarden van Stuurlui uitgeschreven om voor onszelf duidelijk te hebben wat een echte stuurman of -vrouw is en om er voor te zorgen dat jij vooraf al kunt inschatten of onze bedrijfscultuur bij jou past.

Dit is een experiment dat we begin 2018 zijn gestart (we houden van experimenteren). De verwachting is dat we dit document op basis van voortschrijdend inzicht continu zullen doorontwikkelen.

Stuurlui-Online-Marketing-20

 

Belangrijke eigenschappen van een stuurman of -vrouw

  1. Positief

    Je denkt positief omdat negatief denken nog nooit iemand heeft geholpen.

  2. Passie

    Je inspireert anderen, bent betrokken bij het werk dat je oplevert en je viert successen.

  3. Focus

    In alle beslissingen die je neemt stel je de klant voorop.

  4. Incasserings- vermogen

    Je weet dat kritiek een snelweg is naar persoonlijke groei en groei van het team.

  5. Onzelfzuchtig

    Je maakt tijd om anderen te helpen en deelt proactief kennis en informatie met klanten en collega’s.

  6. Verantwoordelijk

    Je pakt je verantwoordelijkheid omdat je weet dat dit vrijheid oplevert.

  7. Eerlijk en vriendelijk

    Je bent het niet altijd eens met iedereen en in de discussie ben je kritisch en direct, maar vooral eerlijk en vriendelijk. Er is geen ruimte voor politiek. Je bent altijd transparant over je keuzes en je mening, ook als die wijzigen op basis van nieuw inzicht.

  8. Nieuwsgierig, creatief en innovatief

    Je vraagt door. Je komt met nieuwe ideeën. Je denkt verder dan de vraag en bent niet bang om iets voor te stellen wat men niet van je verwacht.

 

Dit is hoe wij (en jijzelf) het beste uit jezelf kunt halen bij Stuurlui

Je werkt met ervaren collega’s. Designers die zich hebben gespecialiseerd in online design, developers die zich hebben gespecialiseerd in WordPress, projectmanagers die zich hebben gespecialiseerd in onze werkwijze. Dit geeft jou de ruimte en de mogelijkheid om je te specialiseren in waar jij goed in bent of wil worden.

Je hebt een tweewekelijkse bila met je directe leidinggevende zodat jullie elkaars functioneren continu kunnen evalueren. Dit lijkt heftig, maar we vinden het oneerlijk (en inefficiënt) om maar één keer per halfjaar tijdens een functioneringgesprek jouw functioneren te evalueren. Bovendien heb jij als bemanning ook de verantwoordelijkheid om jouw managers beter te laten groeien door wederzijds te evalueren. (Yep, je mag het gewoon tegen je manager zeggen als je vindt dat hij iets anders aan had moeten pakken…)

Je krijgt al heel snel verantwoordelijkheid. We hebben gemerkt dat er mooie dingen gebeuren als we de juiste mensen veel verantwoordelijkheid geven.

Heb je ideeën over hoe Stuurlui als bureau kan groeien? Pitch ze!

Hoe ziet het sollicitatieproces eruit?

Als jij deze pagina volledig hebt gelezen, onze Stack hebt bekeken en op Instagram hebt gezien hoe het er op de werkvloer aan toe gaat bij ons en je nog steeds denkt dat Stuurlui het bureau voor jou is, dan willen we je spreken!

Relevante werkervaring is altijd een pré. Een hele grote pré. Sommige bedrijven zijn goed in het opleiden van onervaren personeel. Wij zijn goed in het uitbouwen van de competenties van ervaren bemanning. Als je bij ons solliciteert, focus in je motivatie dan op relevante werkervaring, dat doen wij namelijk ook. Heb je geen relevante werkervaring, kom dan met een ijzersterke motivatie waarom wij jou ‘het vak’ moeten gaan leren.

Het eerste gesprek vindt altijd plaats met een van de eigenaren van Stuurlui. We hebben geen HR afdeling en geen vaste vorm voor een sollicitatiegesprek of -procedure. Soms willen we je eerdere werk zien, soms laten we je een case maken, soms heb je een tweede gesprek met je directe collega’s.