Stuurlui support

Hoe kunnen we je helpen?

Dave van Rooijen Senior support engineer
Bezoek medewerker pagina
Karin Pieterson Lead support
Bezoek medewerker pagina
Bob Heinen DevOps
Bezoek medewerker pagina
Dennis Wrona Support engineer
Bezoek medewerker pagina
Remco Out DevOps
Bezoek medewerker pagina
Tijmen de Graaf Support engineer
Bezoek medewerker pagina
Michael Hurenkamp Support engineer
Bezoek medewerker pagina
Hosting

Inzicht in lopende tickets

In ons klantportaal vind je alle supportverzoeken van jouw organisatie. Je ziet allereerst je eigen tickets, maar kan ook de organisatietickets inzien. Via het klantportaal dien je als bestaande klant ook eenvoudig een nieuwe supportvraag in.

 

Stuurlui support

Antwoord op jouw vragen

Sommige vragen krijgen we vaker. De meestgestelde over algemene zaken, hebben we verzameld en beantwoord op onze helpdesk. Daarnaast hebben we een begrippenlijst opgesteld, om je te helpen bij het jargon dat bij WordPress ontwikkeling gebruikt wordt.

Support-en-onderhoud

Is er een storing?

Op onze statuspagina zie je real time of onze servers en supportsystemen online zijn, of momenteel een storing hebben. Is er een storing? Dan zijn we al bezig om het op te lossen. Onze managed servers worden namelijk 24/7 gemonitord. Geen storing te zien, maar toch problemen met de bereikbaarheid van je site? Meld dit dan bij support.

Andere vraag?

We helpen je graag met al je vragen. Hieronder vind je onze algemene contactgegevens. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur. Liever niet bellen? Stuur dan een mail, of laat een ticket achter!

Bel support

Maandag t/m vrijdag
09:30 – 17:00 uur

Bel naar 030 227 4010

Mail support

Mail je voor 16:00? Dezelfde dag nog een inhoudelijk antwoord!

Stuur een mail

Ticket aanmaken

Volg je ticket en blijf up-to-date.

Maak een ticket

FAQ

Misschien hebben we je vraag al eens beantwoord!

Naar de helpdesk