Webpower is de grootste internationale e-mailspecialist uit Nederland, met een leidende positie in de Chinese markt. Webpower is in 1999 gestart als e-mailspecialist, maar inmiddels biedt de organisatie de juiste diensten en producten op het gebied van e-mailmarketing (automation) en het efficiënter inrichten van salesprocessen. Het software-platform Webpower kun je naar wens inzetten op de manier die jouw organisatie verder helpt.
Omdat het belangrijk is dat Webpower online gevonden wordt op de juiste termen, hebben zij onze hulp ingeroepen voor het opstarten van AdWords-campagnes. Daar zijn we in 2016 mee gestart. Na een uitgebreid zoekwoordenonderzoek, waarna we alle advertentieteksten hebben geschreven, is de eerste campagne live gegaan.
Maandelijks hebben de marketeers van Stuurlui een prettig contactmoment met de campagnemanager van Webpower. Op basis van Return on Investment (ROI) worden de rapportages geschreven en de campagnes geoptimaliseerd, zodat het maximale rendement wordt behaald.
Naast de AdWords-campagnes zijn we ook gestart met LinkedIn-campagnes voor Webpower, bijvoorbeeld rondom de ingang van de nieuwe privacywetgeving, de GDPR/AVG. Op periodieke basis voert Stuurlui nu gerichte B2B LinkedIn-marketingcampagnes uit voor het genereren van meer leads.
Op basis van deze succesvolle samenwerkingen heeft Webpower in 2017 ook besloten al haar internationale websites door ons te laten bouwen en in onderhoud te laten nemen.
Eén partij voor marketing-ondersteuning, het bouwen van de websites, hosting én onderhoud: daarvoor is Webpower bij Stuurlui nog steeds aan het juiste adres. Ook in de toekomst kunnen zij op ons blijven bouwen.