Timothy
Business Developer
Kwalitatief & kwantitatief
Door middel van gebruikerstest met jouw doelgroep ontdekken we hoe gebruiksvriendelijk jouw website echt is, verfijnen we de gebruikservaring en verhogen we de conversie.
We bieden 2 soorten gebruikersonderzoek aan: kwalitatief en kwantitatief. Lees hieronder meer over wat deze onderzoeken typeert en wat de voordelen zijn van de verschillende onderzoeksvormen.
De belangrijkste meerwaarde van kwalitatief gebruikersonderzoek voor een website ligt in de diepgaande inzichten in de gebruikerservaring. Met kwalitatief gebruikersonderzoek ga je in gesprek met je bezoekers en hoor je niet alleen hun mening, maar ook het verhaal achter die mening.
Voordelen van ons kwalitatief gebruikersonderzoek:
Kwantitatief onderzoek biedt inzichten die gebaseerd zijn op grotere hoeveelheden data. Hierdoor is het mogelijk is om met meer zekerheid uitspraken te doen over een bredere gebruikersgroep.
Voordelen van ons kwantitatief gebruikersonderzoek:
Business Developer
Strateeg
Commercieel directeur & founder
"*" geeft vereiste velden aan