Ons werk

WordCamp Utrecht 2018

Een kort verslagje
5 nov 2018
Nieuws Leestijd: 3 min.

Een kort verslagje

Twee maanden geleden hebben we gezamenlijk besloten om platinum sponsor te worden van WordCamp Utrecht. Na een meeting met Yvette, wisten Sjoerd, Hans en Thomas het zeker. Stuurlui wordt platinum sponsor van Wordcamp Utrecht 2018!

De voorbereidingen waren meteen in volle gang. Allerlei ideeën kwam op tafel. Er moesten shirts komen, truien en vesten met ons logo erop voor goede zichtbaarheid tijdens het event. Banners, een hangend bord met uitnodigende tekst en natuurlijk snoepjes, vermaak en een goodiebag. Nyanda ging druk op zoek naar shirts, Chris ontwierp een boek met sites waar we trots op zijn, Huub perfectioneerde zijn presentatie, Thomas ging langs de Sligro, Minke kwam met het geniale idee om Zeeslag te kopen voor de gasten; ofwel, iedereen was druk in de weer met voor het evenement.

WordCamp-Utrecht-Potje-Zeeslag

Binnen no time was het zover: 27 oktober, Wordcamp! Om half 8 gingen Martijn Hoekstra en Thomas de banners, tafels en andere zaken klaarzetten. Half 9 stond iedereen in shirt en trui te genieten van een heerlijke donut: helemaal klaar voor de dag! Er waren verscheidene interessante talks en workshops, er was de mogelijkheid om een stoelmassage te krijgen, er werden kaart- en bordspelletjes gespeeld en er werd goed genetwerkt tussen de sponsoren en de gasten. Het hoogtepunt van de dag was natuurlijk Huub Krauth, die de première van zijn workshop “Digitale toegankelijkheid anno 2018” mocht geven om zijn kennis over toegankelijke websites te delen.

WordCamp Utrecht - Workshop Digitale Toegankelijkheid 2018 - Huub Krauth

We sloten af op zijn Amerikaans, bij TGI Fridays. Burgers, chicken wings en bier: de perfecte afsluiting van een interessante en vooral gezellige dag! Bedankt alle vrijwilligers van WordCamp & Michiel Ton voor de mooie foto’s.

WordCamp 2018 Utrecht - diner TGIF