Werken bij website laten maken
Personeel werven is tegenwoordig meer dan het plaatsen van een vacature op je website. Sollicitanten willen weten waar ze komen te werken en zoeken relevante informatie over jouw organisatie. Een goede werken bij website biedt dan uitkomst.
Een goede werken bij website vertelt iets over de interne organisatie. De website richt zich specifiek op sollicitanten en spreekt daarmee een andere doelgroep aan dan jouw corporate site. Hierdoor is het mogelijk om je bedrijfscultuur, vacatures en USP’s voor sollicitanten beter uit te lichten. Veel werken bij websites bevatten daarom de volgende onderdelen:
- Verhalen van huidige werknemers in tekst en beeld
- Een uitgebreide sectie ‘over ons’
- Extra informatie over missie en visie
- Scholings- en doorgroeimogelijkheden
- En natuurlijk de openstaande vacatures
We zijn trots op deze certificaten en awards
Wat kost een werken bij website?
De kosten voor het maken van een vacature website lopen nogal uiteen. Bij Stuurlui is de eenvoudigste en goedkoopste optie om een low-code website te maken. In zo’n geval heb je al een werken bij website voor 3.200 euro.
Heb je maatwerk wensen die niet binnen de vaste structuur van onze lowcode sites passen, dan kunnen we een werken bij website op maat maken. De kosten hiervan hangen helemaal af van je wensen. Denk aan de omvang, hoeveelheid verschillende designs en eventuele koppelingen met externe systemen. We maken hiervoor graag een offerte op maat.
Handig voor HR: koppelingen met ATS
Wanneer je een werken bij website laat maken, is het slim om ook te kijken naar een koppeling met een Applicant Tracking System (ATS). Deze software wordt door veel HR-afdelingen en recruiters gebruikt.
Door deze koppeling wordt informatie tussen het ATS en de website automatisch gesynchroniseerd. Hierdoor vallen gegevens die sollicitanten op je vacature website invullen automatisch in jouw systeem en hoef je basisgegevens zoals functieomschrijving, salaris en reactietermijn alleen in het ATS bij te houden. Wijzig je iets daar, dan verandert de website automatisch mee. Vacaturepagina’s op je site zijn daarbovenop nog aan te vullen met extra contentblokken.
Andere doelgroep, andere informatie
Het verschil in doelgroepen is één van de voornaamste redenen waarom onze opdrachtgevers een werken bij website laten maken. Neem bijvoorbeeld een ziekenhuis: sollicitanten zoeken andere informatie dan patiënten. Door een aparte website op te zetten voor recruitment, is de informatie beter af te stemmen op de doelgroep. In een op maat gemaakt design, dat potentiële collega’s perfect aanspreekt.
Werken bij website maken in WordPress
Stuurlui is een full service WordPress bureau uit Utrecht. Ook een werken bij site maken wij daarom volledig in WordPress. Onze ervaren bemanning kent alle ins en outs van dit CMS en staat garant voor een stabiele, snelle en toegankelijke website. Efficiënt en snel gebouwd volgens een vaste werkwijze, waarin we je stapsgewijs meenemen langs strategie, design en de ontwikkelfase. Na livegang zorgen we bovendien voor perfecte support, zodat jij je volledig kan focussen op de werving van nieuwe collega’s.
Specialist in werken bij websites
Een werken bij website maken vraagt specifieke kennis en ervaring. Stuurlui is specialist in het maken van recruitment websites, waaronder werken bij websites. We besteden veel aandacht aan performance en passen slimme technieken toe in jouw site, die HR veel tijd besparen en vindbaarheid van vacatures verbeteren. Denk daarbij aan de genoemde koppelingen met het ATS, maar ook aan koppelingen met bijvoorbeeld Google for Jobs en Indeed.
Nieuwe corporate en werkenbij website voor het Haaglanden Medisch Centrum
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Bezoek ons
Campus werkspoorNijverheidsweg 16G
3534 AM, Utrecht